We vergroten je online succes

door optimalisatie.

Haal het maximale resultaat uit jouw website

met onze conversie optimalisatie trajecten.

Uit de webstatistieken van je website en je online marketing kun je heel veel waardevolle informatie halen. Aan de hand daarvan kun je beslissen om bepaalde aanpassingen door te voeren of omgekeerd, om bepaalde eerder doorgevoerde aanpassingen terug te draaien om maximale conversie te bereiken.

Het optimaliseren van de conversie van je website is een continu proces waar je op regelmatige basis actief mee aan de slag moet gaan. Alleen op die manier kun je zoveel mogelijk bezoekers van je website stimuleren om tot de gewenste actie over te gaan. Dat kan gaan over het invullen van een contactformulier, het plaatsen van een bestelling, het inschrijven voor voor een nieuwsbrief, enzovoort.

Wij denken graag mee met onze klant en hechten belang aan het resultaat dat behaald wordt via het door ons opgeleverde werk. Daarom hebben we enkele conversie optimalisatie trajecten uitgewerkt, via welke we je kunnen bijstaan om de conversie te verbeteren.

Enkele realisaties binnen deze trajecten:

Thricon.be

Verdubbeling van het aantal bezoekers
2,5 keer meer bezoeken op de website
Bounce rate verminderd van 44% naar 37%
16,20% meer terugkerende bezoekers

Vouwmeter.com

50% langere bezoektijd op de website
9,3% meer terugkerende bezoekers
Bounce rate verminderd van 34% naar 24%
Conversie rate verhoogd van 2,40% naar 4,35%

K-i.be

50% meer bezoekers
16% meer bezochte pagina’s per bezoek
Conversie rate verhoogd met 200%