Meer rendement uit je website

met conversie optimalisatie.

 

Bezoekers van je website omzetten in klanten.

Trekt jouw website veel bezoekers? Prima, maar weet je ook hoeveel procent van die bezoekers actie ondernemen? Hoeveel personen plaatsen een bestelling? Hoeveel mensen vullen een contactformulier in of schrijven zich in voor een nieuwsbrief? Enzovoort. Je kunt zelf allerlei conversiedoelen bepalen en via de analyse van je webstatistieken nagaan hoe vaak die doelen bereikt worden. Wil je de conversie verhogen? Wij helpen je graag met de optimalisatie van je website zodat meer bezoeken aan je website tot resultaat zullen leiden.

Enkel websitebezoekers aantrekken is niet voldoende,
je wilt dat ze de door jou gewenste handeling uitvoeren, wij helpen je daar bij.

Ik heb interesse!

Hoe wij de conversie op je website optimaliseren.

Verschillende factoren hebben invloed op de conversie van je website. Om meer webbezoekers om te zetten in betalende klanten, kunnen optimalisaties nodig zijn op diverse niveau's: het design van je website, de structuur, de gebruiksvriendelijkheid, de webcontent, calls to action, USP's, technische kenmerken, de emoties die je wilt oproepen, het vertrouwen dat je uitstraalt, enzovoort. Wij bekijken welke optimalisaties nodig / nuttig zijn en voeren die zaken graag voor je uit.

Kruip in het brein van je websitebezoekers en leer denken zoals zij.

Misschien heb je al eens iets gehoord over neuromarketing. Dit marketing vakgebied gebruikt inzichten uit de neurowetenschap over de werking van menselijke emoties om consumentengedrag en aankoopbeslissingen te voorspellen. Als je weet dat we in meer dan 95% van de gevallen een product of dienst kopen als gevolg van een emotie, een gevoel of een andere prikkel met een beperkte rationele aanleiding, begrijp je hoe belangrijk het is om je websitebezoekers een goed gevoel te bezorgen. Met volgende zaken kun je alvast rekening houden: een gepersonaliseerd design met de juiste sfeerschepping zorgt ervoor dat je bezoeker direct ziet wat hij mag verwachten (b.v. een exclusief product op maat of een standaardproduct), subtiele animaties maken je bezoekers attent op belangrijke zaken en kunnen hen aanzetten om een bepaalde actie uit te voeren, goede calls to action maken duidelijk wat jij van de bezoeker verwacht en sturen hen tijdens hun webbezoek zo efficiënt mogelijk naar de gewenste info of de uit te voeren handeling. Al de opgesomde zaken komen aan bod tijdens de bouw van je website, maar vaak zul je deze door bevindingen van je websitebezoekers continu blijven optimaliseren. Daar helpen we je graag mee.

 

Conversie optimalisatie traject.

Uit de webstatistieken van je website en je online marketing kun je heel veel waardevolle informatie halen. Aan de hand daarvan kun je beslissen om bepaalde aanpassingen door te voeren of omgekeerd, om bepaalde eerder doorgevoerde aanpassingen terug te draaien om maximale conversie te bereiken.

Het optimaliseren van de conversie van je website is een continu proces waar je op regelmatige basis actief mee aan de slag moet gaan. Alleen op die manier kun je zoveel mogelijk bezoekers van je website stimuleren om tot de gewenste actie over te gaan.

Wij denken graag mee met onze klant en hechten belang aan het resultaat dat behaald wordt via het door ons opgeleverde werk. Daarom hebben we enkele conversie optimalisatie trajecten uitgewerkt, via welke we je kunnen bijstaan om de conversie te verbeteren.

Wij laten jouw website scoren met onze conversie optimalisatie trajecten!

RCWebdesign draagt met veel plezier zorg voor de verbetering van de conversie uit jouw website. Wij schaven onze kennis van conversie-optimalisatie voortdurend bij, zodat we steeds op de hoogte zijn van de laatste nieuwe technieken en mogelijkheden.

Traject op maat.

Aan de hand van de informatie uit je webstatistieken gaan we in eerste instantie tijdens een persoonlijk gesprek met je bekijken welke doelen je met je website wilt bereiken en in welke mate je die doelen nu al of niet bereikt. Vervolgens gaan we na welke optimalisaties er nodig zijn om de vooropgestelde doelen te bereiken en daarna zullen we die verbeteringen doorvoeren op je website. Uiteraard houden we nauwgezet in het oog welke invloed onze aanpassingen hebben op de conversie resultaten, zullen we waar nodig A/B testen uitvoeren om gepaste conclusies te trekken en zullen we op regelmatige basis contact met jou hebben om de conversieverhoging te evalueren.

Conversie-Consultancy.

Heeft jouw bedrijf zelf iemand in dienst die verantwoordelijk is voor de optimalisatie van je website ter verbetering van de conversie? Dan kan je RCWebdesign inschakelen voor een consultancy traject. In dat geval starten we met een uitgebreide conversie-audit, waarbij jouw site geanalyseerd wordt en we aangeven welke zaken verbeterd kunnen worden. De aanpassingen kan je daarna zelf uitvoeren, en uiteraard helpen we je graag.

Conversie-Training.

Wil je zelf de kneepjes van het vak leren? Neem dan contact met ons op voor een intensieve conversie-optimalisatie-training.

Om de conversie op je website te verbeteren, is het vaak nodig testen uit te voeren,
zodat je leert welke aanpassing geschikt is. Wij geven je inzicht in de testresultaten.

Ik heb interesse!

Getuigenissen.

Telkens weer gaan we voor een 100% tevreden klant! De vele getuigenissen van onze klanten zijn daar het beste bewijs van!

Lees wat onze klanten zeggen

400+ realisaties.

Niets zegt er meer over ons dan ons werk, bekijk een selectie uit meer dan 400 gerealiseerde projecten.

Bekijk ons werk

We staan voor je klaar.

Ook achteraf gaan we voor een top service! Zo passen we je website achteraf aan binnen 24 uur nadat je een aanpassing hebt doorgegeven.

Lees meer over ons